Libor Duchoň

Jsem ze Znojma. Focení je pro mě relax, i když se někdy při něm pěkně zpotím. Focení dává mnoha věcem a aktivitám smysl. Baví mě to. Vystudoval jsem FTVS UK. Jsem učitel na ZŠ, narozen ve znamení štíra.
(Autor mého profilového fota: http://www.vokurek.cz/ )
  • Počet článků 83
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 895x

Seznam rubrik

Libor Duchoň

Americký fotbal ve Vrbovci - foto Petr Jandora

Na am. fotbal jsem se nejel do vesničky mezi Znojmem a hranicí podívat sám. Požádal jsem Petra Jandoru, jestli by nechtěl také něco nafotit. Petr nafotil, výsledek zpracoval a upravil, a dal mi svolení, že s jeho dílem mohu jakkoli naložit.... Je zajímavé, jak jednu akci vidí každý jinak, a to se mi velmi líbí - různí lidé, různé snímky téhož... A pořád je to americký fotbal u hranic s Rakouskem (mimochodem AF je u našich jižních sousedů velice populární a "prosperující"...)

9.4.2011 v 9:47 | Karma: 7,98 | Přečteno: 1297x | Diskuse| Fotoblogy

Libor Duchoň

Plesová sezona - přehlídka

Ve znojemském hotelu Prestige se nedávno uskutečnila přehlídka plesových šatů, líčení i účesů... Bylo na co koukat...

8.4.2011 v 20:15 | Karma: 10,20 | Přečteno: 1446x | Diskuse| Ona